De åsikter som uttrycks här är mina egna och representerar inte på något sätt Lunds universitets e

De åsikter som uttrycks här är mina egna och representerar inte på något sätt  Lunds universitets e
De åsikter som uttrycks här är mina egna och representerar inte på något sätt Lunds universitets eller någon annan myndighets ställningstaganden.

måndag 12 mars 2012

Telefonsamtal

Tidigare ringde min enda vän och sa att han gillade tonen i bloggen. Det var kul att höra. Han sa också att det nog fanns ett och annat som han själv kanske inte skrivit. Nej, man måste nog inte dela riktigt allt med alla.

Fast det är förstås lite tänkvärt, att det trots allt inte är så där jättehögt i tak. Jag är ju anonym, eller försöker i alla fall vara det, och det finns det trots allt skäl till måste jag motvilligt erkänna för mig själv. För jag tycker egentligen att man alltid ska kunna säga vad man tycker och så tycker jag att om det ska bli möjligt så måste man själv också föregå med gott exempel. Men här sitter jag och är anonym och får skämmas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar