De åsikter som uttrycks här är mina egna och representerar inte på något sätt Lunds universitets e

De åsikter som uttrycks här är mina egna och representerar inte på något sätt  Lunds universitets e
De åsikter som uttrycks här är mina egna och representerar inte på något sätt Lunds universitets eller någon annan myndighets ställningstaganden.

torsdag 12 januari 2012

oförberedd

Det är något märkligt med alla dessa möten med oklara syften och mål. Idag var det dags igen. Kallades för att jag trodde att mitt projekt skulle halvtidsutvärderas, det trodde jag att jag förstått av den muntliga kallelsen. Förberedde mig med budget och verksamhetsbeskrivning. Men det var helt fel. Istället var det uppdragsgivarna som undrade hur jag tyckte att det fungerade... Så kan det gå. Men det är något oseriöst över verksamhet som inte kan ordna möten med distinkta syften. Nåja, detta var över på lite mer än en timme och det var trots allt inte så illa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar